• head_banner_01

Cumu ghjudicà è risolve i malfunzionamenti di u mutore diesel

I generatori diesel sò inseparabili da a nostra vita di ogni ghjornu cum'è equipaghji di alimentazione.Puderanu esse usatu cum'è a fonte di energia principale o una fonte di energia di salvezza.In ogni casu, u mutore di diesel hà unu o un altru fallimentu durante u prucessu di usu, u fenomenu hè variu, è a causa di u fallimentu hè ancu assai cumplicatu.Dunque, quandu ghjudicà i difetti, ingegneri ùn deve micca solu esse familiarizatu cù u principiu strutturale, u funziunamentu è u debugging di i motori diesel, ma ancu per ammaistrà i principii è i metudi generale per truvà è ghjudicà i difetti.

Fenomeni anormali dopu a fallimentu di u mutore diesel:

U mutore diesel falla, è i seguenti fenomeni anormali sò generalmente:

1. U sonu hè anormali durante u funziunamentu.Cum'è percussioni anormali, spari, bragging, sonu di scarico, sonu di attritu periodicu, etc.

2. L'operazione hè anormale.Per esempiu, u mutore di diesel hè difficiule di principià, vibrazione viulente, putenza insufficiente, velocità inestabile, etc.

3. L'apparenza hè anormale.Per esempiu, u tubu di scarico di u mutore diesel emette fumu neru, fumu turchinu è fumu biancu, è perdite d'oliu, perdite d'acqua è perdite d'aria sò in parechji sistemi.

4. A temperatura hè anormali.A temperatura di l'oliu di u mutore è di l'acqua di rinfrescante hè troppu alta, a temperatura di scarico hè troppu alta, i cuscinetti sò surriscaldati, etc.

5. A prissioni hè anormali.L'oliu di u mutore, l'acqua di rinfrescante è a pressione di carburante sò troppu bassu, a pressione di compressione cade, etc.

6. L'odore hè anormale.Quandu u mutore diesel hè in funziunamentu, emette l'odore, l'odore di brusgiatu è l'odore di fume.

KT Diesel Gensets Engines 

Principii di ghjudiziu è eliminazione di difetti di i motori diesel

  I principii ginirali per ghjudicà i fallimenti di u mutore di diesel sò: cumminendu struttura, principiu di cunnessione, clarificà u fenomenu, cumminendu a realità, da simplice à cumplessu, da a tavola à l'internu, seccione per sistema, è truvà a causa.U maestru di sti metudi è principii hè di grande significatu per a riparazione di i motori diesel!


Tempu di Postu: Mar-09-2021