• head_banner_01

Lapataiga mo le Fa'aaogaina o Seti Generator Diesel ile Taumalulu

Ua amata ona malulu le tau, ma o le tausiga o seti afi afi i le taumalulu e taua tele.KENTPOWER aoteleina nisi o metotia mo le tausia o afi tiso i le taumalulu e faʻasoa ma a tatou tagata faʻatau.

22.Kentpower Small Power Genset with High Performance

O puipuiga mo le faʻaogaina o le generator seti i le taumalulu e faʻapea:

1. Faʻalogo lelei i suiga o le vevela, faʻafefe le vai malulu i le taimi, ma sui i le antisaisa.Ona o seti afi afi e masani ona faagaoioia i fafo, e tatau ona gauai faapitoa i suiga o le vevela i le taumalulu.Afai o le vevela e maualalo ifo i le 4 tikeri, o le vai malulu i totonu o le tane vai malulu o le afi tiso e tatau ona faʻamalo i le taimi e faʻamautinoa ai o le a le malolo le vai malulu i totonu o le tane vai malulu.A leai, o le a faʻalauteleina le vai malulu i le taimi o le faʻamalositino, mafua ai ona pa ma faʻaleagaina le tane vai malulu.

 

2. Suia soo le faamama o le ea.O le elemene faamama ea e fufulu ese ai mea leaga i le ea ma faʻamautinoa le faʻaogaina masani o le afi afi tiso.I le taumalulu, o le saosaoa o le matagi i luga o le fogaeleele e maualuga tele, e malosi le tafe o le ea ma e tele atu mea leaga.O le mea lea, e tatau ona sui soo le faamama o le ea e faʻaitiitia ai le avanoa o mea leaga e ulu atu i totonu o le paʻu ma faʻalautele le ola tautua ma le saogalemu o le seti diesel generator.

 

3. Faamafanafana muamua ma amata lemu.Pe a amata se afi tiso i le taumalulu, o le vevela o le ea o loʻo susu i totonu o le paʻu e maualalo, ma e faigata i le piston ona faʻapipiʻi le kesi e oʻo atu i le vevela masani o le tiso.O le mea lea, e tatau ona faʻaogaina auala fesoasoani tutusa aʻo leʻi amataina le afi afi e faʻateleina ai le vevela o le tino afi afi.A maeʻa ona amata le afi tiso, taʻavale i le saoasaoa maualalo mo le 3-5 minute ina ia faʻateleina le vevela o le afi tiso, siaki le tulaga galue o le suauu lubricating, ma tuʻu i le gaioiga masani pe a uma le siaki masani.

 

4. Pe a filifilia le suauu afi mo tiso afi seti seti i le taumalulu, taumafai e filifili afi afi ma sina thinner viscosity.Ona o le viscosity o le suauu o le a faateleina pe a uma le vevela o le pa'ū malosi, e ono afaina tele i le taimi o le malulu.E faigata ona amata ma e faigata ona taamilo le afi.O le mea lea, e fautuaina e sui le suauu i se viscosity maualalo.


Taimi meli: Nov-26-2021