• head_banner_01

Precauzioni per l'usu di i generatori diesel in l'invernu

U clima hè più fretu, è u mantenimentu di i generatori diesel in l'invernu hè particularmente impurtante.KENTPOWER riassume alcuni metudi per mantene i motori diesel in l'invernu per sparte cù i nostri clienti.

22.Kentpower Small Power Genset with High Performance

Precauzioni per u funziunamentu di u generatore in l'invernu sò i seguenti:

1. Prestate attenzione à i cambiamenti di temperatura, sguassate l'acqua di rinfrescante in u tempu, è rimpiazzà cù antifreeze.Perchè i generatori diesel sò spessu operati fora, una attenzione particulari deve esse pagata à i cambiamenti di temperatura in l'invernu.Se a temperatura hè più bassa di 4 gradi, l'acqua di rinfrescante in u cisterna di l'acqua di rinfrescante di u mutore diesel deve esse scaricata in u tempu per assicurà chì l'acqua di rinfrescante ùn si congelarà in u cisterna d'acqua di rinfrescante.Altrimenti, l'acqua di rinfrescante si espansione durante u prucessu di solidificazione, facendu chì u cisterna di l'acqua di rinfrescante sfonda è dannu.

 

2. Cambia u filtru aria friquintimenti.L'elementu di filtru di l'aria filtra l'impurità in l'aria è assicura u funziunamentu normale di u cilindru di u mutore diesel.In l'invernu, a velocità di u ventu nantu à a superficia hè relativamente alta, u flussu di l'aire hè forte è ci sò più impurità.Dunque, hè necessariu cambià u filtru di l'aria spessu per riduce a probabilità di impurità chì entranu in u cilindru è allargà a vita di serviziu è a sicurità di u generatore diesel.

 

3. Warm up in anticipu è cumincianu pianu pianu.Quandu un mutore di diesel principia in l'invernu, a temperatura di l'aria aspirata in u cilindru hè bassu, è hè difficiule per u pistone per cumpressà u gasu per ghjunghje à a temperatura naturali di u diesel.Dunque, i metudi ausiliarii currispundenti deve esse aduttatu prima di inizià u mutore di diesel per aumentà a temperatura di u corpu di u mutore di diesel.Dopu avè principiatu u mutore di diesel, eseguite à bassa velocità per 3-5 minuti per aumentà a temperatura di u mutore diesel, verificate a cundizione di travagliu di l'oliu lubrificante, è mette in funziunamentu normale solu dopu chì u cuntrollu hè normale.

 

4. Quandu sceglite l'oliu di u mutore per u generatore di diesel in l'invernu, pruvate à sceglie l'oliu di mutore cù una viscosità pocu più fina.Perchè a viscosità di l'oliu aumenterà dopu chì a temperatura scende bruscamente, pò esse assai affettata durante l'iniziu friddu.Hè difficiuli di inizià è u mutore hè difficiule di rotà.Per quessa, hè cunsigliatu per rimpiazzà l'oliu cù una viscosità più bassa.


Tempu di Postu: 26-Nov-2021