• head_banner_01

Little Antifreeze - Picculi dettagli chì ùn ponu esse ignorati in l'invernu

I gruppi di generatori diesel sò generalmente usati cum'è alimentazione d'emergenza / di salvezza dopu a mancanza di rete è a mancanza di energia.Dunque, in a maiò parte di i casi, i generatori sò in un statu di standby.In casu d'una mancanza di energia, u generatore deve esse capace di "alzallu è furnisce", altrimenti perderà u significatu di u putere di salvezza.

7 KT Diesel Generator for Estate

 

U refrigerante hè una parte impurtante di l'accessori (consumables) necessariu per u mantenimentu di u generatore.A temperatura di u generatore diesel aumenterà bruscamente per via di l'influenza di a so propria combustione di carburante durante l'operazione.L'ambienti à alta temperatura ùn solu affetta l'efficienza di u travagliu di u set, ma ancu provoca fallimenti di cumpunenti è dannu u generatore.In fine, chì sò l'effetti di u coolant nantu à u funziunamentu di i generatori diesel?U generatore Kent riassume i seguenti punti:

 

Prima, l'effettu antifreeze.In generale, a temperatura di l'antigelu di u liquidu di raffreddamentu cumunimenti utilizatu hè trà 20 ~ 45sottu à u puntu di congelazione, è l'utilizatori ponu fà una scelta raghjone secondu e diverse regioni è ambienti.

Siconda, l'effettu anti-bouling.U refrigerante comunmente utilizatu hà un puntu di ebollizione di 104 ~ 108°C. Quandu u coolant hè aghjuntu à u sistema di rinfrescante è a pressione hè generata, u so puntu di ebullizione serà più altu.

Terzu, l'effettu antisetticu.U refrigerante speciale pò riduce a corrosione di u sistema di rinfrescante, evitendu cusì a corrosione di u sistema di rinfrescante è causendu perdite d'acqua è altri prublemi.

Quartu, l'effettu di a prevenzione di a ruggine.U refrigerante d'alta qualità pò evità a ruggine in u sistema di raffreddamentu di u generatore.

Quintu, effettu anti-scaling.Siccomu u refrigerante utilizatu hè l'acqua deionizzata, pò evità efficacemente a scala è a precipitazione, è ghjunghje u scopu di prutezzione di u mutore.

 

Capisce questu, u generatore Kent vulete ricurdà quì chì se u refrigerante ùn hè micca rimpiazzatu per un bellu pezzu, u so effettu di usu serà ridutta.Di solitu, avemu bisognu di rimpiazzà u coolant una volta ogni annu è mezu, più di dui anni.


Tempu di Postu: Apr-21-2021