• head_banner_01

Felicitazioni !Un altru Genset Diesel per Immubiliare Arriva à u situ di u Cliente

Dopu avè passatu l'ispezione prufessiunale, ugeneratoreU fabricatore Kentpower Electromechanical hà speditu rapidamente.Avà un generatore di quadru apertu hè mandatu à un immubiliare cum'è una fonte di energia di salvezza sicura è affidabile per furnisce à i clienti una putenza sicura, stabile è affidabile.

 

Ugensetghjunghje à u situ di u cliente, passa u cuntrollu di accettazione, è hè in u locu.À u listessu tempu, l'ingegneri di Kentpower anu ancu debuggatu a macchina à a prima volta, urdinatu à u cliente per aduprà è operà, è infine l'hanu consegnatu à u cliente perfettamente.

KT Diesel Generator with Top Quality

In generale, i gruppi di generatori diesel ponu travaglià continuamente per 12 ore è a putenza di output in e seguenti cundizioni ambientali:

 

1. Temperature ambiente: 5~40℃

 

2. Umidità Relativa: <85% (25 ℃)

 

3. Altitudine: <1000 metri

 

4. Inclinazione longitudinale quandu u travagliu: <10 gradi

 

5. Ùn ci hè micca polvera cunduttiva, gasu corrosivu chì distrugge l'insulazione di metalli, è i lochi periculi di splusioni.

 

I gruppi generatori Kentpower sò avanzati in a produzzione è bè cuncepiti.Hanu caratteristiche eccezziunale cum'è tecnulugia matura, prestazione stabile, risparmiu ecunomicu è operazione à longu andà.Sò stati largamente usati in a produzzione industriale è agricula, a custruzzione di l'ingegneria, a cumunicazione di energia, a medicina è a salute, l'uffiziu cummerciale è l'applicazioni di servizii publichi.


Tempu di posta: 07-07-2021