• head_banner_01

I generatori diesel cù scatuli silenziu sò stati largamente utilizati

Attualmente, u prublema di a carenza di energia in u nostru paese hè diventatu sempre più prominente, è i bisogni di e persone per a prutezzione di l'ambiente sò ancu in crescita.Cum'è una fonte d'energia di salvezza per a rete di alimentazione, i generatori diesel cù scatuli silenziu sò stati largamente utilizati per via di u so rumore bassu, in particulare in ospedali, alberghi, spazii di vita high-end, grandi centri commerciali è altri lochi cù stretti requisiti di rumore ambientale. sò l'equipaggiu d'emergenza indispensabile.

11.

Ugeneratore silenziosuadopta un disignu di struttura interna scientifica, adotta materiali speciali di riduzzione di u rumore per assorbe è supprime u rumore meccanicu, riducendu u rumore à 65 à 75 decibel, è misure efficaci di assorbimentu di scossa per assicurà u funziunamentu stabile di l'unità.Stu generatore silenziosu pò esse situatu in casa o direttamente fora.E so caratteristiche strutturali sò i seguenti:

 

(1) A scatula hè una scatula quadrata cù una cima piatta è una piastra d'acciaio flat à u fondu per trascinà facilmente;

(2) Un anti-parlante di presa d'aria (finestra di presa d'aria) à a parte posteriore di a scatula permette à l'aria di entre liberamente durante u funziunamentu di u mutore diesel è impedisce efficacemente a sabbia è a polvera d'entra in a scatula.

(3) Interruttore di arrestu d'emergenza: Un interruttore di arrestu d'emergenza hè stallatu à u latu drittu di a scatula per facilità l'arrestu di l'unità quandu si verificanu cundizioni anormali.

(4) U materiale strutturale di u corpu di scatula hè una piastra d'acciaio laminata à friddu anti-corrosione, a superficia di u corpu di scatula hè liscia è plana, è a superficia hè spruzzata cù plastica, chì guarantisci in modu più efficace a vita di serviziu di u corpu di scatula. .

(5) Persiane di scarico: Un deflettore di u ventu hè stallatu à a fronte di a scatula per scaccià l'aria à traversu a groove di guida di u ventu, chì riduce assai u rumore di l'exhaust di l'unità è u flussu inversu di polvera è alta temperatura.

(6) Porte è finestre di scatula: 2 mm di acciai laminati à friddu sò usati, è ci hè una finestra di vetru per osservà u statu di u funziunamentu, impediscendu efficacemente l'intrusione di sabbia è polvera quandu l'unità hè inattiva.


Tempu di post: 25-May-2021