• head_banner_01

GENERATORE DIESEL PER MINE METALLURGICHE

p3

I generatori di mine anu esigenze di energia più altu ch'è i siti cunvinziunali.A causa di a so distanza, di e linee di alimentazione è di trasmissione longa, u posizionamentu di l'operatore sotterraneo, u monitoraghju di u gasu, l'approvvigionamentu d'aria, etc., i generatori di standby deve esse stallati.In certi spazii spiciali, per via di u principale U mutivu per quessa chì a linea ùn pò micca esse ghjunta ancu richiede l'usu di generatori per a generazione di energia principale à longu andà.Allora chì sò e caratteristiche di rendiment di i generatori utilizati in mine?U generatore per a minera hè una nova generazione di veiculi d'alta prestazione mobile cuncepitu da Ukali per l'utilizatori.Hè adattatu per tutti i tipi di veiculi è hè cunvene è flessibile per trascinà.L'intruduzioni generale di a tecnulugia militare avanzata europea è americana.

U chassis adopra un disignu di quadru meccanicu, è u corpu di scatula adopta u disignu elegante è aerodinamicu di una vittura, chì hè bella è bella.L'ambiente di travagliu di e mine hè più cumplicatu è ci sò parechje ligami di travagliu.I generatori mobili sò indubbiamente diventati una garanzia di alimentazione indispensabile per e mine.

A struttura di u generatore di mine hè divisa in dui roti è quattru roti.I rimorchi mobili d'alta velocità sottu à 300KW sò pruduciuti secondu standard militari elevati.Sopra 400KW hè una struttura di quattru roti full-hung, a struttura principale adopra un dispositivu di assorbimentu di scossa di tippu di piastra, a direzzione adopta un turntable steering, è un dispositivu di frenu di sicurezza hè più adattatu per unità mobili medie è grande.I clienti chì anu esigenze per u silenziu ponu installà una scatula silenziosa per fà l'ambiente più amichevule à l'ambiente.

I generatori di mine anu una quantità di funzioni è vantaghji speciali:

1. Speed: A vitezza di a stazione di energia mobile ordinaria hè di 15-25 chilometri per ora, è a vitezza di a stazione di energia mobile di Youkai hè 80-100 chilometri per ora.

2. Chassis ultra-bassu: U disignu generale di u chassis di a stazione di energia mobile hè pensatu per esse ultra-bassu da a terra per assicurà a stabilità di a stazione di energia mobile.

3. Stabilità: L'usu di u torque avanzatu d'altu rendiment, l'absorption di scossa, a vittura di putenza ùn tremula micca è tremula quandu u trailer si move à grande velocità o in u campu.

4. Sicurezza: A centrale elettrica adopra i freni di discu, chì ponu frenà immediatamente quandu si move à alta velocità o in una emergenza.Pò esse trascinatu da ogni veiculu.Quandu i freni di a vittura di fronte, a vittura posteriore sbatte in u frenu è hè automaticamente sicura è affidabile.A vittura putenza pò aduprà u frenu di parcheghju quandu parcheghja., U frenu di stazionamentu mantene u discu di u frenu fermamente per impedisce a vittura di rotulà.

KENTPOWER ricumanda chì per u generatore di mine utilizatu da a forza principale, un set di generatori deve esse riservatu per una copia di salvezza à longu andà.Questu pare esse un grande investimentu in u cortu termini, ma finu à chì hè equipaggiu, eventualmente fallu.Deve esse assai necessariu à longu andà per avè una unità di ricambio più!


Tempu di post: 09-09-2020