• head_banner_01

Genset cun Sistema di Controlu Smart Cloud - Monitorate u vostru Equipamentu in ogni momentu in ogni locu

Ricertamenti, Kentpower generatore silenziu hè ghjuntu à u situ di u cliente, è a macchina hè stata aduprata per u putere di salvezza.U mutivu perchè anu pussutu sceglie u generatore KENTPOWER era principalmente per via di a nostra forte forza corporativa, u modu di gestione avanzatu è a fabbrica di produzzione intelligente di punta.

Luntanu surpassu marche in u listessu industria in termini di spesi di funziunamentu, alimentazione stabile, emissioni di prutezzione di l'ambiente, riduzzione di u rumore silenziu, è un cuntrollu intelligente. assicuratevi chì a macchina hè messa in usu u più prestu pussibule è per prutege l'interessi di i clienti.

16.Kentpower Silent Diesel Genset Soundproof Type

Attualmente prumove un sistema di serviziu di nuvola, chì hà da creà grandi benefici per u vostru serviziu post-vendita. Vale à dì, u venditore o l'utilizatore finale pò installà un software in u telefuninu Android per monitorà u funziunamentu di u genset.Pudete effittivamenti analizà è ghjudicà a causa di u fallimentu di l'unità remotely.

Questu hè ottenutu installendu u hardware di modem cloud in u controller.O pudete aduprà u nostru propiu controller di marca chì vene cù u sistema di nuvola stessu.

I benefici principali per voi sò i seguenti:

1.Salvà u vostru costu di serviziu

2.Improve u vostru efficienza serviziu

Sceglite i generatori Kentpower, cusì ùn avete micca preoccupatu per l'usu di l'electricità!


Tempu di post: 29-ghjugnu-2021