• head_banner_01

Perchè sceglite i gruppi elettrogeni diesel KENTPOWER?

I gruppi di generatori diesel KENTPOWER ponu esse sincronizzati per una corsa parallela.L'unità parallele si combina cù ATS hè capace di avvià automaticamente i gen-sets è aghjustà u nùmeru di gen-sets in esecuzione secondu a carica, quandu a putenza principale recupera i gen-sets si spegne automaticamente.U sistema permette l'avviamentu automaticu è u funziunamentu di u gruppu generatore quandu l'alimentazione di rete hè spenta, sopra avà a tensione o a perdita di fase, è ancu u cambiamentu automaticu di rete quandu hè cunnessu cù u sistema di rete.U sistema Auto Transfer Switch hè applicabile per a maiò parte di l'Indus per settori cum'è alberghi, ospedali, banche, aeroporti, stazioni di trasmissione, telecomunicazioni, etc.

edf

Avemu principalmente i seguenti vantaghji:

1) Genset High Cost Performance: U nostru Genset hè guidatu da Cummins, Perkins, motore Deutz, accoppiatu cù alternatore Leroy Somer o Stamford.A causa di a produzzione di localizazione di u mutore è di l'alternatore sottu u strettu cuntrollu di qualità, puderiamu uttene e parti d'alta qualità à un prezzu assai competitivu.U mutore è l'unità di cuntrollu di genset sò aduttati i prudutti avanzati è i prudutti tecnichi di u mondu.

 

2) Economie di pruduzzione in Scala: Cù a capacità di produzzione di 10,000 unità annu in a nostra fabbrica muderna di 20,000 m2, Inoltre, mantenemu centinaie di mutori è alternatori in stock regulare.Guarantiremu a consegna è u prezzu competitivu.

 

3) Garanzia di qualità: Avemu facilità di pruduzzione avanzata cum'è macchina CNC, facilità di rivestimentu di putenza, etc. in a nostra fabbrica muderna.Più di 10 anni di sperienza ricca in a fabricazione di gensets è un strettu cuntrollu di qualità, pudemu assicurà a qualità.

 

4) Un bonu serviziu di pre-vendita è post-vendita: Mantenemu una gamma completa di pezzi di ricambio regulare in magazzinu, chì puderia guarantisci a risposta rapida di i servizii post-vendita.U nostru rappresentante di vendita qualificatu è ingegneri tecnichi sò pronti à aiutà vi 24 ore à ghjornu sette ghjorni à settimana.

 

5) Assistenza à i Clienti: Capemu i bisogni di i nostri clienti, chì a cura di i clienti hè a rispunsabilità più impurtante.U nostru scopu hè di cresce cù i nostri distributori è partenarii.


Tempu di Postu: 18-Nov-2021