• head_banner_01

Chì sò e cunfigurazioni cumuni di i generatori diesel silenciosi?

I generatori diesel sò usati cum'è generatori diesel ausiliari.I generatori di diesel sò usati in parechji ambienti: sò ancu usati in ambienti cummirciali cum'è splutazioni, cantieri di custruzzione, zoni minieri, o Internet café, alberghi, ristoranti, etc.Diverse macchine equipate anu diverse funzioni quandu implementanu unità diesel.Introduce 4 tippi di equipaghji di generatori diesel cumuni:

Genset Type

1. L'equipaggiu di scatula silenziu: Quandu u mutore diesel hè travagliatu, pruducerà assai rumore, di solitu rumore (LP7m): 95dB (A).A scatula silenziu hè dotata di una cunchiglia opzionale per chjude l'unità, è un materiale insonorizatu hè aderitu à u muru internu di a cunchiglia, lascendu l'ingressu di l'aria è i ventilatori di scarico per l'unità per inhale l'aria è dissiparà u calore, chì hà l'effettu. di riduce significativamente u rumore.In più di riduce u rumore, pò ancu esse usatu cum'è prutezzione di a pioggia è a polvera, è l'unità pò esse usata fora.Hè soprattuttu adattatu per l'utilizatori chì anu esigenze di rumore per l'usu di generatori è macchine.

 

2. Equipamentu di rimorca mobile: Hè un equipamentu di furnimentu di energia mobile appositamente cuncepitu per a pusizione di generatore mobile spessu richiesta è l'alimentazione cumuna di unità di custruzzione di campu.Havi i vantaghji di u funziunamentu mobile cunvene, l'ingaghjamentu di l'aria multicanale è l'escauzione multicanale chì riduce u rumore, è i canali di ingressu d'aria è di scarico per assicurà a putenza di l'unità.

 

3. Cabinet di cuntrollu cumplettamente autumàticu / Cabinet di cuntrollu autumàticu ATS: Cuntrolla automaticamente l'iniziu, l'arrestu è u cuntrollu di u generatore di diesel cù un interruttore di trasferimentu di trasferimentu di generazione d'energia (ATS).Hà un modu di travagliu automaticu / manuale, è pò esse equipatu di equipaggiu di start-stop manuale.Diverse funzioni di prutezzione d'avvertimentu: alta temperatura di l'acqua, bassa pressione di l'oliu, overspeed, overclocking, overload, undervoltage, fallimentu di l'iniziu, fallimentu di carica, fallimentu di cunversione è altre prutezzione di avvisu.

 

4. Rainproof awning Equipment: hè principarmenti usatu pi piazza l 'unità fora, chì hà a funzione di prevenzione piova è polvara.

 

Diversi generatori diesel sò dotati di macchine di implementazione per ghjucà diversi roli.I sopra sò parechji equipaghji cunsigliati da KENTPOWER, è i clienti ponu sceglie di persunalizà secondu i bisogni di l'applicazione attuale.


Tempu di Postu: Dec-03-2021