• head_banner_01

Generatori di Standby High-rise: Cumu sceglie u generatore ghjustu per l'immubiliare?

Prima di imbarcà in a compra di ageneratore dieselr, hè assai impurtante per capisce u scopu di ugeneratore.Calchì volta, solu u statu standby pò esse bisognu di agenset. In ogni casu, se l'interruzioni di energia si verificanu spessu è / o per un longu periodu di tempu, pò esse vale a pena di fà investimenti supplementari in u nominale originale o cuntinuu.generatori per assicurà a fornitura ininterrotta diputenza di salvezza per un bellu pezzu.Sè vo pruvate à eseguisce ugeneratore di salvezza per più di u numeru specificatu di ore per un bellu pezzu, hè prubabile di causà fallimenti più frequenti è fallimenti di l'equipaggiu.

10.KENTPOWER Genset for Real Estate Project

U sviluppu di l'immubiliare ùn hè micca solu una casa custruita di azzaru è cimentu, ma ancu una vita di sognu in u core di a ghjente.U fornimentu cuntinuu di l'electricità è u putere di a cità in quartieri residenziali exquisiti hè indispensabile.Dunque, per cumprà immubiliaregruppi di generatori, in più di sceglie un fabricatore formale di vendita diretta di gruppi elettrogeni diesel per assicurà a qualità è u serviziu post-vendita di ugeneratori di energia, a prestazione meccanica è elettrica di uelectric generator, u scopu di i generatori, a capacità di carica è a gamma di cambiamenti, è e funzioni d'automatizazione deve esse ancu cunsiderate.

 

   1. U scopu di l'unità.Perchègruppi elettrogeni diesel pò esse usatu in trè situazioni: usu cumuni, standby è emergenza.Dunque, diverse applicazioni anu esigenze diverse gruppi elettrogeni diesel.

  2, capacità di carica.A capacità di carica è a variazione di carica deve esse selezziunata secondu usi diversi, è a capacità di una sola unità di uindustriale generatore è a capacità di u standbyputenzageneratore diesel set deve esse determinatu.

  3. E cundizioni ambientali di l'unità (riferite principalmente à l'altitudine è e cundizioni climatichi)

  4. A scelta digeneratore di sincronia, a scelta distandugeneratore è modu excitation, a scelta di funzione automatica digeneratore diesel.


Tempu di post: 17-May-2021