• head_banner_01

Ogni unità deve esse sottumessi à una prova rigorosa prima di esse consegnata à i clienti.

Serie KentGruppi elettrogeni Cumminshannu assai rùbbriche putenza, chì sò affidabili è durable, hannu bassu emissioni, è sò assai adattabili.À u listessu tempu, sò particularmente efficaci à riduce a vibrazione è u rumore.I generatori ùn sò micca solu bè fatti per unità d'alta putenza, ma ancu per unità di putenza chjuca.

12. Kentpower Container Diesel Genset with Top Quality

 

Allora, quandu si stallanu un generatore diesel, duvete attentu à i seguenti elementi:

 

1. U situ di stallazione deve esse ben ventilatu, l'estremità di u generatore deve avè abbastanza ingressu d'aria, è l'estremità di u mutore di diesel deve avè boni sbocchi d'aria.L'area di l'outlet di l'aria deve esse più di 1,5 volte più grande di l'area di u tank d'acqua.

2. L'area intornu à u situ di a stallazione deve esse mantenuta pulita è evite micca di mette l'ogetti chì ponu pruduce l'acidu, l'alkaline è altri gasi corrosivi è vapori vicinu.

3. S'ellu hè utilizatu in l'internu, u tubu di scarico deve esse cunnessu à l'esterno.U diametru di u tubu deve esse ≥ u diametru di u tubu di scarico di u muffler.I codici di i tubi ùn deve micca più di 3 per assicurà l'escavazione liscia.Inclinate a pipa da 5-10 gradi per evità l'iniezione di l'acqua di pioggia;se u tubu di scarico hè stallatu verticalmente in sopra, deve esse stallatu un tappettu di pioggia.

4. Quandu u fundamentu hè fattu di béton, aduprate un livellu per misurà u so livellu durante a stallazione, perchè l'unità hè fissata nantu à una basa di livellu.Entre l'unità è a fundazione ci deve esse cuscinetti anti-vibrazioni speciali o bulloni di pede.

5. U casing di l'unità deve avè una terra protettiva affidativa.Per i generatori chì anu da esse direttamente in terra cù un puntu neutru, u puntu neutru deve esse chjapputu da i prufessiunali è equipatu cù dispusitivi di prutezzione di fulmini.Hè strettamente pruibitu d'utilizà u dispusitivu di terra di u putere di a cità per a neutralizazione.U puntu hè direttamente in terra.

6. L'interruttore bidirezionale trà u generatore è a rete deve esse assai affidabile per impedisce a trasmissione di energia inversa.

7. U filatu di a bateria di partenza deve esse fermu.


Tempu di posta: 03-03-2021