• head_banner_01

Campi di petroliu

p12

Soluzione di l'energia di i campi petroliferi

Kent Power furnisce una cartera cumpleta di soluzioni di prutezzione di l'energia per i campi petroliferi.L'estrazione di petroliu è di gasu hè spessu situata in zoni remoti cù spazii scarsamente populati, è questi ambienti è e reti di energia chì ponu esse particularmente vulnerabili in tali lochi ponenu sfide enormi.

Di solitu i generatori di energia sò usati cum'è prima fonte di energia per a vita di ogni ghjornu, ingegneria in i campi petroliferi.I generatori di diesel anu a capacità di inizià è di gestisce una carica in menu di 10 seconde, facendu una scelta ideale per i sistemi di energia di salvezza d'emergenza di campi petroliferi.

p13

Requisiti è Sfide

1.Operazione parallela

Più generatori di mudelli ponu esse paralleli per assicurà una capacità più grande.U rapportu di regulazione di a velocità di u statu stabile hè trà 2% è 5%.A regulazione di tensione di u statu stabile hè in 5%.

2.Travagliu

cundizioni Altitudine Altitudine 3000 metri è sottu.
Température limite inférieure -15°C, limite supérieure 40°C

3.Stable performance & high reliability

Intervallu di fallimentu mediu micca menu di 2000 ore

4.Convenient refueling è prutezzione

Sistema di rifornimentu di carburante esterno chjusu Grande cisterna di carburante, sustene u funziunamentu di 12 ore à 24 ore

Soluzione di putenza

I generatori di energia superbi, cù u modulu di cuntrollu PLC-5220 è ATS, assicuranu un fornimentu di energia immediata in u stessu tempu chì u principale hè andatu.

Vantaghji

U pruduttu tutale è a soluzione chjave in turnu aiutanu u cliente à aduprà a macchina facilmente senza assai cunniscenze tecniche.A macchina hè faciule d'utilizà è mantene.
U sistema di cuntrollu hà a funzione AMF, chì pò avvià automaticamente o ferma a macchina.In emergenza, a macchina darà una alarme è ferma.ATS per l'opzione.Per una piccula macchina KVA, l'ATS hè integrale.
Bassu rumore, putenza pulita.
Prestazione stabile.L'intervallu di fallimentu mediu ùn hè micca menu di 2000 ore.Taglia compacta.Dispositivi opzionali sò furniti per esigenze speciali per un funziunamentu stabile in certi spazii friddi di congelazione è spazii caldi ardenti.
Per ordini in grossu, u disignu è u sviluppu persunalizati sò furniti.