• head_banner_01

Chì sò i vantaghji di i generatori diesel paralleli?

Generatore diesel (range di putenza di 53000kkva) hè u pruduttu principale di a nostra fabbrica.U pruduttu funziona bè, hè durable, è hè faciule di mantene.Hè adattatu per l'imprese industriali è minerarii, alberghi, ospedali, cità rurali, pesca, zootecnia è silvicultura cum'è illuminazione di energia mobile o fissa, cumunicazione è broadcasting.L'alimentazione pò ancu esse usata cum'è una fonte d'energia di salvezza per l'edificazioni è l'alberghi.

 

Avà lasciami presentà à voi ciò chì hè u cabinet parallelu di ugeneratore di energiaset, è l'armadiu parallelu hè l'armadiu di cuntrollu automaticu di u generatore.

15.Parallel Genset

Quandu dui o più generatori elettrici sò cumminati inseme per furnisce u putere à a carica, o quandu unu o più generatori sò cumminati inseme per furnisce l'energia à a reta, i gruppi di generatori diesel anu da esse paralleli, in modu chì u sistema pò scuntrà u esigenze di alimentazione cumuna è generà elettricità.A macchina travaglia nurmale.Kent Power presenta brevemente i vantaghji di l'operazione parallela.

 

Vantaghji di i gruppi generatori diesel paralleli:

 

1. Improve l'affidabilità è a continuità di u sistema di supply supply.Perchè parechje unità sò cunnessi in parallelu per furmà una rete elettrica, a tensione è a frequenza di l'alimentazione sò stabili è ponu sustene l'impattu di grandi cambiamenti di carica.

 

2. Mantenimentu è mantenimentu sò più convenienti.Unità multiple ponu esse aduprate in parallelu, chì ponu esse spedite cintrali per distribuisce carichi attivi è reattivi, chì ponu fà mantenimentu è riparà convenientu è puntuale.

 

3. Più economicu.Sicondu a dimensione di a carica in linea, un numeru adattatu di unità di bassa putenza pò esse investitu per riduce u perdu di carburante è oliu causatu da l'operazione di piccula carica di unità d'alta putenza.

 

4. L'espansione futura hè più flexible.Hè solu bisognu di installà a generazione di energia è l'equipaggiu parallelu di a putenza attuale necessaria.Quandu a cumpagnia hà bisognu di espansione a capacità di a reta in u futuru, u generatore di diesel pò esse aghjuntu, è l'espansione di l'unità pò esse facilmente realizatu in parallelu, chì rende l'investimentu iniziale più ecunumia significativa.

 

Cù qualità superiore è prestazioni tecniche avanzate, Kgeneratori ENTPOWER pò furnisce alimentazione stabile, affidabile è ecunomica per i clienti in casa è in l'esteru.Benvenuti à cunsultà!


Tempu di post: 21-ghjugnu-2021