• head_banner_01

Cumu mantene a batteria di u generatore diesel?

U mantenimentu di ogni ghjornu di i generatori di diesel hè assai impurtante, è solu un mantenimentu raghjone pò assicurà a so bona funzione. Quandu a bateria di u generatore diesel ùn hè micca stata aduprata per un bellu pezzu, deve esse caricata bè prima di l'usu per assicurà a capacità normale di a bateria.Eccu alcuni cunniscenze pertinenti nantu à u mantenimentu di ogni ghjornu di i generatori diesel riassunti da Kentpower per voi, è sò listati per a riferenza di a maiò parte di l'utilizatori.

 

Cunsiglii per u mantenimentu di a bateria di i generatori diesel:

1. Asciugà l'esternu di a bateria cù un pannu umitu, è sguassate a polvera, l'oliu, a polvera bianca, etc. nantu à u pannellu è a testa di pila (vale à dì, i poli pusitivi è negativi) chì ponu causà fuga.
2. Aprite a tappa di a bateria per vede s'ellu u nivellu di l'acqua hè in a pusizione normale.
3. Verificate s'ellu a bateria hè carricata nurmale.Una attenzione speciale deve esse pagata à u gasu di l'idrogenu generatu durante questa ispezione, per quessa, ùn fume micca durante l'ispezione per evità u periculu di splusioni è incendi.

Mantenimentu di ogni ghjornu:
1. Verificate u rapportu di ogni ghjornu di u genset.
2. Verificate u generatore elettricu: u livellu di l'oliu, u nivellu di u liquidu.
3. Verificate ogni ghjornu s'ellu u generatore di energia hè guastatu, fugliatu, è s'ellu u cinturione hè soltu o purtatu.

 

Kentpower Diesel Generator Charger

Nota:
Evite di inizià a unità cù a bateria à bassa temperatura.A capacità di a bateria ùn serà micca capace di uscita nurmale in un ambiente di bassa temperatura, è a scaricamentu à longu andà pò causà malfunzionamentu di a bateria (crack o explode).A bateria di u generatore standby deve esse mantenuta è carica regularmente, è un caricatore flottante pò esse equipatu.

Sè avete più dumande nantu à u mantenimentu di ogni ghjornu di i generatori, per piacè cuntattateci direttamente.Kentpowerhè à u vostru serviziu.


Tempu di Postu: Mar-02-2021