• head_banner_01

GENERATORE DIESEL PER L'INDUSTRIA PETROCHIMICA

p2

Cù l'impattu crescente di i disastri naturali, in particulare i lampi è i tifoni in l'ultimi anni, l'affidabilità di l'alimentazione esterna hè stata minacciata seriamente.Incidenti di perdita di putenza à grande scala causata da a perdita di putenza di e reti di putenza esterne sò accaduti da u tempu à u tempu, chì hà datu cumpagnie petrochimiche Posed una minaccia maiò à a so sicurità è ancu causatu accidenti secundari serii.Per questu mutivu, l'imprese petrochimiche generalmente necessitanu alimentazione duale.U metudu cumunu hè di ottene un fornimentu d'energia duale da e reti elettriche lucali è gruppi di generatori auto-furniti.

I gruppi di generatori petrochimici includenu generalmente generatori diesel mobili è generatori diesel fissi.Divisu per funzione: generatore ordinariu, generatore automaticu, generatore di monitoraghju, generatore di commutazione automatica, generatore automaticu parallelu.Sicondu a struttura: set generatore open-frame, generatore in scatula, generatore mobile.I gruppi di generatori di scatula ponu esse divisi in più in: gruppi di generatori di scatula antipioggia, gruppi di generatori à pocu rumore, gruppi di generatori ultra-silenziosi, è stazioni di energia di container.I gruppi di generatori mobili ponu esse divisi in: generatori diesel mobili di rimorchi, gruppi di generatori diesel mobili muntati in veiculi.

A pianta chimica richiede chì tutti i servizii di alimentazione elettrica deve furnisce un fornimentu di energia ininterrottu, è deve esse equipatu di generatori diesel cum'è fonte di energia di salvezza, è i gruppi di generatori diesel duveranu avè funzioni d'auto-iniziu è auto-switching per assicurà chì una volta a rete. a putenza falla, i generatori cumincianu automaticamente è cambianu automaticamente, Consegna automatica di energia.

KENTPOWER selezziunà gruppi di generatori per cumpagnie petrochimiche.Caratteristiche di u produttu:

1. U mutore hè furnutu di marche domestiche famose, marche impurtate o joint venture: Yuchai, Jichai, Cummins, Volvo, Perkins, Mercedes-Benz, Mitsubishi, etc., è u generatore hè dutatu di un permanente senza spazzola all-copper. generatore di regulazione di tensione automatica magnetu, guarantisci A sicurità è a stabilità di i cumpunenti principali.

2. U controller adopra moduli di cuntrollu self-starting (cumpresi RS485 o interfaccia 232) cum'è Zhongzhi, British Deep Sea, è Kemai.L'unità hà funzioni di cuntrollu cum'è l'autostartenza, l'iniziu manuale è l'arrestu (arrestu d'emergenza).Funzioni di prutezzione di difetti multiplici: alta Diverse funzioni di prutezzione di l'alarme cum'è a temperatura di l'acqua, a pressione di l'oliu bassu, a velocità eccessiva, a tensione di a batteria alta (bassa), a sovraccarico di generazione di energia, etc.;ricchezza programmabile, interfaccia di input è interfaccia umanizzata, display LED multifunzione, detecterà paràmetri attraversu dati è simboli, U graficu à barre hè visualizatu à u stessu tempu;pò risponde à i bisogni di diverse unità automatizate.


Tempu di post: 09-09-2020