• head_banner_01

Felicitazioni !Un batch di novi generatori diesel hè prontu per a spedizione

Avà, i paesi di l'Asia sud-est have una grande esigenza di putenza affidabile.Questi generatori KENTPOWER sò digià imballati è pronti à spedinu in l'Asia sud-est.

9.KT Silent Electrical  Diesel Generator

KENTPOWER U fabricatore hà sviluppatu tutti i tipi di generatori diesel da 5kVA ~ 3000kVA.We anu stabilitu relazioni cooperative à longu andàiOns cù mutori famosi mundiali è cinesi cum'è Cummins, Perkins, Volvo, Deutz, Mitsubishi, Doosan, Shangchai, Wudong, Yangdong, Weichai.

 

I nostri gensets diesel tranquilli sò alimentati da motori di marca. U canopy d'acciaio inossidabile d'alta qualità è di grossu 2MM à 4MM hè cù trattamentu impermeabile, trattamentu anti-ruggine, trattamentu anti-corrosione, scocca rigida di u corpu.Materiale fonoassorbente d'alta densità è novu disignu di tippu turn-back per l'influssu d'aria è l'uscita d'aria, chì ponu riduce u rumore è migliurà l'efficienza di u mutore.

 

A scatula di cuntrollu di classa di alta prutezzione di generazione di energia è a scatula di output di putenza sò pensate per esse prutette da a pioggia è a polvera.I generatori insonorizzati inossidabili sò affidabili, sicuri, ambientali, convenienti.Iddi'hè dotatu di un sistema di rilevazione è di un dispositivu di arrestu d'emergenza.

A sincronizazionegeneratoreL'inseme include silenziatori industriali cù raccordi flessibili è u coddu, 12V / 24V DC Sistema di partenza elettricu cù batteria di mantenimentu gratuitu è ​​filu di cunnessione di batteria.

 

Inoltre, doppia porta aperta in i dui lati di i Gensets.Spacious porte ponu verificà per ogni parte di u mutore è l'alternatore.U nostru gensets sò tutti cù un foru di fondu per u carrettu elevatore, una presa d'acqua è una presa d'oliu per un mantenimentu faciule.Havi 8-12 ore di cisterna di carburante cù indicatore di carburante, longu tempu per travaglià.

Disegnu bellu è praticamente, bona qualità è serviziu prufessiunale ci aiutanu à guadagnà assai bona reputazione in u mondu sanu.

 

KENTPOWER continuerà à prumove i gensets affidabili è d'alta prestazione  in casa è fora!


Tempu di post: 11-May-2021