• head_banner_01

SISTEMA BANCARU GENERATORE DIESEL

p4

I banche anu esigenze più elevate in quantu à l'anti-interferenza è altri aspetti ambientali, cusì anu esigenze per a stabilità di u rendiment di i gruppi di generatori diesel, funzioni AMF è ATS, tempu di start-up istantaneu, rumore bassu, emissioni di scarico bassu, anti-interferenza, safety, etc. Esigenze esigenti.

U generatore selezziunatu da KENTPOWER per u bancu hà e seguenti caratteristiche:

1. Low noise

Aduprà un gruppu di generatori à pocu rumore o un prughjettu di riduzzione di u rumore di a sala di l'urdinatore, u funziunamentu di u rumore bassu per assicurà chì u staffu di u bancu travaglia à facilità.

2. L'unità usa un generatore AC di excitazione di magneti permanenti senza spazzola

L'excitazione senza spazzola hè simplice di mantene, altamente affidabile, pò eseguisce continuamente per un bellu pezzu, è ottene pocu o nisun mantenimentu.

3. Sistema unità intelligente

L'unità hà a funzione AMF (Automatic Mains Failure) è hè dotata di ATS per realizà un avviamentu completamente automaticu.Quandu l'alimentazione di rete falla, u generatore cumminciarà automaticamente in menu di 5 seconde.Dopu chì l'alimentazione di rete hè stata ripristinata, u generatore continuarà à funziunà da 0 à 300 seconde è poi si ferma automaticamente dopu à rinfriscà.

Opzionale trè funzioni remoti (misurazione remota, segnalazione remota è cuntrollu remota), chì ponu monitorà, cullà, processà, arregistrà è rapportu e dati rilativi di l'equipaggiu localmente è remotamente.

 

Generatore diesel per l'ingegneria esterna

I gruppi di generatori prufessiunali di ingegneria esterna anu esigenze speciali.I prughjetti all'apertu sò generalmente più mobili, senza alimentazione di a cità, è anu longu ore di travagliu per a prutezzione di a pioggia, i lampi è a polvera.Sicondu sta funzione, i gruppi di generatori mobili a prova di pioggia sò adattati per i prughjetti esterni.U mutore KENTPOWER Diesel adopta marche di joint venture impurtate o domestiche d'alta qualità, è selezziunate marche d'alta prestazione cum'è Cummins, Shanghai Diesel, Yuchai, Volvo, Perkins, ecc. capacità.Hà e caratteristiche di comodità, rapidità è facilità d'operazione.

Features:

1. Duraturi

U generatore hè furnutu cù un sistema di rifornimentu esternu, chì viaghja continuamente per 12-24 ore.

2. Stabile

L'intervallu mediu trà fallimenti di l'unità ùn hè micca menu di 2000 ore.

3. Sicurezza

A funzione AMF opzionale pò esse iniziata automaticamente, è ci sò parechje funzioni automatiche di spegnimentu è alarme sottu monitoraghju.

4. Small size

L'unità hè chjuca in grandezza è dotata di dispusitivi specifichi per risponde à i requisiti di u funziunamentu in i zoni friddi è à alta temperatura.


Tempu di post: 09-09-2020