• head_banner_01

Edifici

p5Edificiu copre una gamma salvatica, cumpresi edifici uffiziu, grattacieli, residenze, alberghi, ristoranti, shopping malls, scole, etc Fornitura di energia Non-stop hè necessaria à upirari lu computers, lightings, appliance ilettricu, ascensori in sti lochi.

Soluzione per i generatori di edifici

Edificiu copre una gamma salvatica, cumpresi edifici uffiziu, grattacieli, residenze, alberghi, ristoranti, shopping malls, scole, etc Fornitura di energia Non-stop hè necessaria à upirari lu computers, lightings, appliance ilettricu, ascensori in sti lochi.

Blackouts in l'edificazioni cummerciale ùn ponu micca solu significà una perdita di rivenuti, ma pò ancu causà sfide IT, prublemi di sicurezza, risichi di sicurezza è una riduzione di a fiducia di i clienti per tutti i tipi di imprese.I generatori di energia sò generalmente cum'è una putenza standby, stand by power principale.

Dopu tuttu, in una età quandu l'interruzioni di energia sò in crescita, ùn vulete micca chì u vostru edifiziu cummerciale è l'affari sò malati preparati. I generatori sò assai impurtanti per l'edificazioni cummerciale.

Requisiti è Sfide

1.Condizioni di travagliu

24 ore di putenza stabile consecutiva à a putenza nominale (10% di sovraccarico per 1 ora permissibile ogni 12 ore), in e seguenti cundizioni.
Altitudine: 1000 metri è sottu.
Température : limite inférieure -15°C, limite supérieure 40°C

2.Bassu rumore

Fornitu abbastanza alimentazione cù un effettu di rumore più bassu nantu à u travagliu.

3.Necessarily equipaggiu prutezzione

A machina ferma automaticamente è dà signali in i seguenti casi: bassa pressione di l'oliu, alta temperatura, sopra velocità, fallimentu di partenza.
Per i generatori di energia di avviamentu automaticu cù a funzione AMF, ATS aiuta à realizà l'iniziu automaticu è l'arrestu automaticu.Quandu u principale falla, u generatore di energia pò principià in 20 seconde (aggiustabile).U generatore di energia pò principià da ellu stessu consecutivamente per trè volte.U cambiamentu da a carica principale à a carica di u generatore si compie in 20 seconde è righjunghji a putenza nominale in menu di 30 seconde.Quandu a putenza principale torna, i generatori si fermanu automaticamente in 300 seconde (regolabile) dopu chì a macchina si raffredda.

4.Stable performance & high reliability

Intervallu mediu di fallimentu: micca menu di 1000 ore
Gamma di regulazione di tensione: à 0% di carica trà 95% -105% di a tensione nominale.

Soluzione di putenza

I generatori di energia superbi, cù u modulu di cuntrollu PLC-5220 è ATS, assicuranu un fornimentu di energia immediata in u stessu tempu chì u principale hè andatu.I generatori adoptanu un disignu à pocu rumore, è aiutanu à furnisce l'energia in un ambiente tranquillu.

Vantaghji

l U pruduttu tutale è a suluzione turn-key aiutanu u cliente à aduprà a macchina facilmente senza assai cunniscenze tecniche.A macchina hè faciule d'utilizà è mantene.l U sistema di cuntrollu hà a funzione AMF, chì pò avvià automaticamente o ferma a macchina.In emergenza, a macchina darà una alarme è ferma.l ATS per l'opzione.Per una piccula macchina KVA, l'ATS hè integrale.l Low rumore.U nivellu di rumore di a piccula macchina KVA (30kva sottu) hè sottu à 60dB(A)@7m.l Prestazione stabile.L'intervallu di fallimentu mediu ùn hè micca menu di 1000 ore.l Taglia compacta.Dispositivi opzionali sò furniti per esigenze speciali per un funziunamentu stabile in certi spazii friddi di congelazione è spazii caldi ardenti.Per ordini in grossu, u disignu è u sviluppu persunalizati sò furniti.