• head_banner_01

Banche

图片3

Set di generatori di banche

I gruppi di generatori diesel rapprisentanu un investimentu finanziariu considerableu è a so affidabilità, in particulare in presenza di generatori standby, hè estremamente impurtante.

I banche pussede un gran numaru di computer avanzati è altri equipaghji, chì ponu esse operati solu in una stanza esigenti.L'ambiente di a stanza hà un esigenza strettu per a temperatura, umidità, pulizia, rumore, elettricità statica, interferenza elettromagnetica.

Per un generatore bancariu, l'inefficacità à u funziunamentu currettamente quandu hè necessariu hè spessu una fonte potenziale di situazioni periculose, chì ponu risultatu in una perdita finanziaria significativa per l'urganizazione.

图片4

Requisiti è Sfide

1.Condizioni di travagliu

24 ore di putenza stabile consecutiva à a putenza nominale (10% di sovraccarico per 1 ora permissibile ogni 12 ore), in e seguenti cundizioni.Altitudine 1000 metri è sottu.
Température limite inférieure -15°C, limite supérieure 40°C

2.Low rumore è emissioni pulite

L'alimentazione deve esse super bassu per assicurà a sicurità di u sistema di dati;ancu u persunale in i banche pò gode di un ambiente di travagliu indisturbati.
L'emissione pulita pò assicurà a pulizia di a sala di l'informatica è mantene u sistema di l'informatica è u sistema di dati sicuru.

3.Necessarily equipaggiu prutezzione

A macchina pò inspeccionà automaticamente a tensione di a bateria di partenza è dà una alarma.A macchina si ferma automaticamente è darà segnali pertinenti in i seguenti casi: alta temperatura di l'acqua, bassa temperatura di l'acqua, bassu livellu d'acqua, sovraccarico, fallimentu di partenza.A macchina ferma in i seguenti casi: over speed, short circuit, fasa mancanza, sopra voltage, perdita di tensione, bassa frequenza.A macchina darà alarme in i seguenti casi: bassa pressione di l'oliu, alta temperatura di l'acqua, bassu livellu di l'acqua, sopra carica, fallimentu di partenza, sopra velocità, cortu circuitu, mancanza di fasi, sopra tensione, perdita di tensione, bassa frequenza, bassa tensione per u principiu. batteria, livellu bassu d'oliu è cunnessione di relè in u sistema di alarme.
Per i generatori di energia di avviamentu automaticu cù a funzione AMF, ATS aiuta à realizà l'iniziu automaticu è l'arrestu automaticu.Quandu u principale falla, u generatore di energia pò inizià in 5 seconde (regulabile).U generatore di energia pò principià da ellu stessu consecutivamente per trè volte.U cambiamentu da a carica principale à a carica di u generatore si compie in 10 seconde è righjunghji a putenza nominale in menu di 12 seconde.Quandu a rete elettrica torna, i generatori si fermanu automaticamente in 300 seconde (regulabile) dopu chì a macchina si raffredda Equipata cù UPS.

4.With brushless PMG generatore AC, a macchina hannu forti anti-interferenza

prestazione, è una forte resistenza à u cortu circuitu (di solitu 3 volte di corrente nominale per 10 seconde) capacità di accettazione

5.Stable performance & high reliability

Intervallu di fallimentu mediu micca menu di 2000 ore Gamma di regulazione di tensione à 0% di carica trà 95% -105% di a tensione nominale.Quandu a carica hè sottu à u 50% di a carica nominale, ùn ci hè micca permessu di surge à bassa frequenza 1,5 volte di sovraccarico di corrente nominale à tensione nominale per 2 minuti.U sistema di cuntrollu hà una funzione di cuntrollu remota, chì pò monitorà, cullà, processà, arregistrà è rapportà e dati pertinenti da un locu lucale o remoto.

Soluzione di putenza

Generatori di energia di alta qualità, equipati di PLC-5220, chì hà a funzione AMF, assicuranu un fornimentu di energia senza stop in i banche.Cù l'aiutu di l'ATS, a carica di putenza pò passà immediatamente à a carica di u generatore una volta chì u principale falla.I generatori ponu funziona in modu affidabile è silenziu, cù emissioni pulite in cunfurmità cù i standard di emissioni pertinenti europei è americani.A macchina pò esse cunnessa cù l'urdinatore cù un connettore RS232 O RS485/422 per realizà u cuntrollu remoto.

Vantaghji

U pruduttu tutale è a soluzione chjave in turnu aiutanu u cliente à aduprà a macchina facilmente senza assai cunniscenze tecniche.A macchina hè faciule d'utilizà è mantene.
U sistema di cuntrollu hà a funzione AMF, chì pò avvià automaticamente o ferma a macchina.In emergenza, a macchina darà una alarme è ferma.ATS per l'opzione.Per una piccula macchina KVA, l'ATS hè integrale.
Bassu rumore.U nivellu di rumore di a piccula macchina KVA (30kva sottu) hè sottu à 60dB(A)@7m.
Prestazione stabile.L'intervallu di fallimentu mediu ùn hè micca menu di 2000 ore.
Taglia compacta.Dispositivi opzionali sò furniti per esigenze speciali per un funziunamentu stabile in certi spazii friddi di congelazione è spazii caldi ardenti.
Per ordini in grossu, u disignu è u sviluppu persunalizati sò furniti.