• head_banner_01

Genset Open Type 25KVA Prontu per a spedizione

U deneratore diesel Kentpower di tipu aperto alimentatu da u mutore di marca Isuzu serà speditu in Filippine è furnisce energia verde à i nostri clienti.Molte grazie per u supportu di i clienti!

36.KT Open Type Single Phase Generator

Stu genset include silenziatori industriali cù cunnessi flessibili è u coddu, 12V / 24V DC Sistema di partenza elettricu cù batteria di mantenimentu gratuitu è ​​filu di cunnessione di batteria.Fornimu un set di pannellu di cuntrollu di partenza automatica è di telecomando, montatu di Circuit Breaker standard, supporti anti-vibrazione, rapportu di prova, disegni è manuali O&M è kit di strumenti standard.

 

I nostri prudutti sò alimentati da un sistema elettronicu di cuntrollu di velocità, aghjustamentu di frequenza menu di 1%.Unipochi di elli adoptanu un sistema d'iniezione di carburante à rampa cumuni d'alta pressione per riduce l'emissioni.

 

Hè facilitu di principià, chì hè largamente utilizatu in diversi dipartimenti cum'è cumunicazioni, minieri, custruzzione di strade, zoni forestali, irrigazione di terreni agriculi, custruzzione di campu è ingegneria di difesa naziunale.Stu tipu di genset hè ancu un equipamentu di alimentazione AC in una stazione di energia autofornita.


Tempu di post: 17-May-2022